• תקנון מכר מרחוק

האתר משמש כחנות למכירת ציוד רפואי. טרם ביצוע ההזמנה יש לבצע פעולת הרשמה והקלדת פרטים בסיסיים. לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי תנתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים יהווה אישור על קליטת ההזמנה. הרישום במחשבי החברה יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

 

א. מחיר המוצרים המפורסמים באתר

 

מחיר המוצרכולל דמי משלוח וכל תשלום אחר הנלווה לרכישה מבלי שניתנת לצרכן אפשרות מעשית לוותר עליו במסגרת העסקה. באשר לאספקת מוצרים מעבר לקו הירוק: דמי המשלוח מצויינים במקום בולט בעמוד הבית ומפורטים כפריט ראשון בסל המוצרים.

דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל. הובלה חריגה משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא מעלית או הובלה הדורשת כח אדם נוסף או אמצעים מיוחדים.

 

ב. אחריות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

 

האתר הוא משווק מוצרים של יבואנים ויצרנים שונים. בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006 ניתנת למוצרי חשמל ואלקטרוניקה שמחירם עולה על 150 ש"ח תעודת אחריות של היבואן או היצרן במהלך השנה הראשונה.

במקביל, ניתנת אחריות כפולה של האתר לתקופה ארוכה יותר המוגבלת בסייגים כדלקמן: ______ .

יובהר כי בהתאם לתקנות, במכר של מוצר שמחירו עולה על 400 ש"ח, יחולו על האתר חובות היצרן או היבואן כאשר אין אפשרות לאתרם.

 

ג. זמני אספקה

 

מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א-ה) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה, וישיבו לו את מלוא כספו.

 

ד. ביטול עסקה

 

סעיף 14ה(ב) לחוק הגנת הצרכןקובע במפורש כי במקרה של ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם העסק לא יגבה מהצרכן סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם. החוק קובע כי דמי הביטול הנם לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת שהעסק הוציא או התחייב להוציא. עם זאת, בביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה, אי אספקת המוצר במועד שנקבע או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן, המוצר יוחזר אל בית העסק על חשבון הצרכן. להלן נוסח מתאים:

 

1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.

2. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר.

3. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.

5. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.

6. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.

7. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.

8. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן של מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

 

ה. מלאי:

 

בנושא המלאי יש לפעול לפי העקרונות שנקבעו על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה, אשר הרשיע הרשעה פלילית אתר אינטרנט, בשל אי פיקוח על מלאי המוצרים שהוצעו למכירה באתר:

1) אתר אינטרנט המציע מוצרים למכירה חייב לדאוג לכך שיוכל לספק מלאי סביר של מוצרים. האתר חייב לקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה ולדרוש מספקים למסור מידע עדכני בנסיבות בהן עומד מלאי של מוצר בפני סיום.

2) כאשר מפעיל האתר מודע לכך שהמלאי עומד בפני סיום ואין ביטחון כי ניתן יהיה לספק את המוצרים לצרכנים שרכשו את המוצרים מוטלת עליו החובה ליידע את הצרכנים במידע זה. באפשרות מפעיל האתר לפרסם באתר כי המלאי של מוצר מסוים עומד בפני סיום וכי המלאי לא יחודש. הודעה זו צריכה להיות מפורסמת במקום בולט באתר. לחילופין, בנסיבות שמלאי עומד בפני סיום, יעודכן מספר המוצרים שנותר במלאי במקום בולט.

 

האתר יקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך או יעדכן את מספר המוצרים שנותרו במלאי במקום בולט באתר. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.

 

ו. מדיניות הגנת פרטיות

 

המחוייבות שלנו להגנת הפרטיות

הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו.

מה אנחנו עושים עם המידע

במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנת מוצר או שירות, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב, הוצאת קבלה). המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי). במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר. דואר שיווקי ישלח רק במקרה שניתנה הסכמה מפורשת בכתב מראש בהתאם להוראות החוק.

המחוייבות שלנו לאבטחת מידע

איננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק אלא לביצוע התשלום ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה. אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו.

יצירת קשר איתנו

לשאלות בעניין הגנת הפרטיות באתר, וכן לתלונות על הטיפול במידע באתר, אנא פנה לאחראי על הגנת הפרטיות באתר, מר נס שתיוי, למייל ness@fitnessmedic.co.il

 

ז. אחריות כללית בגין פעילות האתר

 

1. החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.

2. החברה עושה ותעשה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר אך לא מתחייבת שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחריות לתקלות או שיבושים ברשת האינטנט או בקווי התקשורת.

 

ח. תמונות להמחשה:

 

החברה מבצעת בקרה מתמדת על מחירי המוצרים ומפרטיהם. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה, והיא תציין זאת באתר, תודיע על כך ללקוח לפני ביצוע החיוב ובמידה וכבר בוצע חיוב, ותאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.

 

לעיתים ייתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.